Home » Nieuws » Afgelasting Algemene ledenvergadering 26.11.2021

Afgelasting Algemene ledenvergadering 26.11.2021

Zeer geachte leden van IJsclub De Telegraaf,

Hoewel we in een eerdere berichten (e-mail, website en social media) u hebben bericht over het doorgaan van de Algemene Ledenvergadering op vrijdagavond 26.11.2021 laten we u hierbij weten dat de ALV komt te vervallen, dit alles vanwege de aanhoudende Corona-perikelen. We hebben nog gekeken en geprobeerd de vergadering te verplaatsen naar vrijdagavond 10 of 17 december a.s. maar ook daar zien we nu helaas geen heil in... Dit alles zal wederom afhangen van de dan geldende Corona-maatregelen.

Maar we houden de moed erin en hopen de ALV alsnog begin 2022 te kunnen organiseren!

We hopen al onze leden vroegtijdig te bereiken; d.m.v. het plaatsen van een bericht op onze website, onze Facebook-pagina en een bericht in Het Kontakt.

We vragen uw begrip voor de ontstane situatie.

IJs en weder dienende...!

Met vriendelijke groet,
Bestuur IJsclub De Telegraaf