Home » Nieuws » Afgelasting Algemene ledenvergadering 27.11.2020

Afgelasting Algemene ledenvergadering 27.11.2020

Geachte leden van IJsclub De Telegraaf,

Middels dit bericht willen u allen meedelen dat onze jaarlijkse Algemene Ledenvergadering vanwege de Corona-perikelen helaas niet door kan gaan. Traditiegetrouw staat deze vergadering ingepland op de laatste vrijdagavond van november in Café Sluis te Groot-Ammers.

We hopen al onze leden vroegtijdig te bereiken. Dit proberen we dan ook te doen d.m.v. het plaatsen van een bericht op onze website, onze Facebook-pagina en een advertentie in Het Kontakt.

Nieuwe datum
Vooralsnog wordt de vergadering eenmalig verplaatst naar een nog nader te bepalen tijdstip. We houden u op de hoogte (via e-mail, website en Facebook) over het wel of niet door kunnen gaan van de algemene ledenvergadering op deze nog in te plannen datum.

We vragen uw begrip voor de ontstane situatie.

Met vriendelijke groet,
Het bestuur van IJsclub De Telegraaf Groot-Ammers