Home » Nieuws » Fiets ‘m d’r in – Alblasserwaard Open

Fiets ‘m d’r in – Alblasserwaard Open

Een Nederlands fenomeen! Zo kun je het “Fiets ‘m d’r in” wel noemen. En met die wetenschap bedachten diverse leden van stichting De Oranjevriend en IJsclub De Telegraaf uit Groot-Ammers dat zo een evenement prima in hun woonplaats georganiseerd zou kunnen worden.

De ideeën werden verder besproken en uitgewerkt. De huidige werkzaamheden op, aan en langs de Molenkade (in de volksmond ook wel ‘Molenkaai’) boden tevens een extra mogelijkheid om dit evenement – op korte termijn – in Groot-Ammers te organiseren.

Inmiddels zijn de ideeën in een zo ver gevorderd stadium dat deze werkelijkheid gaan worden! En wel op vrijdag 30 en zaterdag 31 augustus 2019!

Deelname
Altijd al eens de smalle plank boven het water willen ‘befietsen’ en de bel willen laten klinken? Dat kan nu dus heel dicht bij huis!

Voor alle inwoners van de Alblasserwaard, met slechts een goeie fiets, oude fiets, barrel, stalen ros, tweewieler, eenwieler of velo, is deelname aan dit mooie evenement mogelijk! Gratis, voor nop, niks!

• Vrijdagavond 30 augustus, deelname vanaf 16 jaar
  • Zaterdagmiddag 31 augustus, deelname voor de categorie 10-16 jaar (jeugd) en categorie vanaf 16 jaar (senioren)
  • Snelheid en originaliteit worden natuurlijk beloond…

Aanmelden kan t/m 23 augustus via fietsemderin@oranjevriend.com. Na je aanmelding volgt z.s.m. reactie met vervolginformatie.

Kort samengevat
Fiets ‘m d’r in – Alblasserwaard Open op de Molenkade in Groot-Ammers op vrijdagavond 30 en zaterdagmiddag 31 augustus. Deelname is gratis en kan via fietsemderin@oranjevriend.com.

Download hier de privacy verklaring