Home » Nieuws » Fiets 'm d'r in - vrijwilligers

Fiets ‘m d’r in - vrijwilligers

Terwijl veel mensen hun welverdiende vakantie vieren, is de organisatie van Fiets ‘m d’r in – Alblasserwaard Open bezig met de organisatie van dit nieuwe evenement in Groot-Ammers. Op vrijdag en zaterdag 30 en 31 augustus organiseren we dit evenement.

We hopen uiteraard dat jullie ons willen helpen. Want we zoeken vrijwilligers voor zowel vrijdagavond als zaterdagmiddag en -avond voorondersteuning van het evenement.

We kunnen jullie hulp gebruiken voor de volgende activiteiten:

• Entree polsbandjes
  • Schenken dranken
  • Tappen bier
  • Food kraam uitgifte
  • IJs verkoop (bij mooi weer)
  • Muntverkoop
  • Schoonhouden terrein
  • Diverse logistieke klussen (bevoorraden tappunten, uitdelenlunchpakketten etc.)
  • Parkeerhulpen
  • Orde terrein
  • Opruimen terrein

Tijdstippen waarop we jullie hulp kunnen gebruiken:

• vrijdag 30 augustus van 16.30 tot ca. 22.00 uur
  • zaterdag 31 augustus van 12.30 tot ca. 21.30 uur

Wil jij meehelpen? Mail dan snel naar info@visserijservicenederland.nl en geef daarbij aan wanneer je beschikbaar bent en welke taak je voorkeur heeft.

Zodra het vrijwilligersschema rond is laten we je weten wat je taak wordt. De benodigde overige informatie ontvang je vooraf aan het evenement nadat je jezelf gemeld hebt bij de organisatie.

Overige informatie is ook te verkrijgen via: info@visserijservicenederland.nl.