Home » Nieuws » Klaverjastoernooi 2023 - 24 februari 2023

Klaverjastoernooi 2023 - 24 februari 2023

Vrijdagavond 24 februari 2023 organiseren we een gezellig klaverjasavondje in ons IJsclubgebouw.

Heb je zin om mee te doen: geef je op in duo’s! Wil je wel klaverjassen, maar heb je geen maat? Mail ons dan ook. Wij proberen dan koppels te maken. Lid zijn van onze vereniging is niet nodig om mee te doen.

Het ijsclubgebouw is open vanaf 19.30 uur en inschrijven is kosteloos. Om 20.00 uur gaan we van start met de eerste ronde.

Aanmelden kan bij Cor van Aken via info@ijsclubdetelegraaf.nl.

Zegt het voort en we zien je graag op 24 februari.

UPDATE 22.02.2023
Yes! We zitten in principe vol (met ook nog reservekoppels voor het geval dat...) en de deelnemers zijn op de hoogte gesteld van de benodigde informatie (mail niet ontvangen; laat het even weten via info@ijsclubdetelegraaf.nl).

Maar u of jij als gewone gast is ook van harte welkom voor een natje en droogje, een gezellig praatje en misschien wel een paar keer schuiven in de sjoelbak!

We zijn open vanaf 19.30 uur, starten om 20.00 uur!

Download hier de privacy verklaring