Home » Nieuws » Uitnodiging Algemene Ledenvergadering IJsclub De Telegraaf - 26 maart 2022

Uitnodiging Algemene Ledenvergadering IJsclub De Telegraaf - 26 maart 2022

Nadat de ALV van 2020 in z'n geheel is komen te vervallen willen we de uitgestelde ALV van 2021 organiseren op zaterdagavond 26 maart 2022.

In tegenstelling tot de vele jaren dat we bij gastheer Pel Ooms in Café Sluis hartelijk welkom zijn geheten vind de vergadering dit keer plaats in ons prachtige clubgebouw aan de Ammerse Kade. We zullen de entree route voldoende verlichten, zorgen voor een overheerlijk glaasje punch en maken en er dan een onvergetelijke vergadering van.

Om een inschatting te maken voor onder meer catering verzoeken we jullie vriendelijk om jezelf aan te melden via info@ijsclubdetelegraaf.nl. Uiteraard blijft het ook mogelijk om spontaan binnen te stappen!

Samengevat

• zaterdagavond 26 maart 2022
  • deur open vanaf 19.30 uur
  • start vergadering om 20.00 uur
  • Clubgebouw IJsclub De Telegraaf (bereikbaar vanaf Sluis, tegenover Esso-station Mons)
  • aanmelden kan via info@ijsclubdetelegraaf.nl of via één van de bestuursleden

We kijken er naar uit om u te zien en bij te praten over onze ambitieuze ambities en hopen op een nostalgische winteravond in ons mooie IJsclubgebouw.