Home » Nieuws » Winter 2021: updates omtrent schaatsbaan

Winter 2021: updates omtrent schaatsbaan

11.02.2021 - 21.30 uur:
Zoals bij ieder ijsliefhebber is bij ons het hart ook sneller gaan kloppen en we zetten alles op alles om dit weekend de schaatsbaan voor onze leden te openen, incl. de toe te passen Corona-maatregelen. Of de baan op zaterdag open gaat kunnen we morgenmiddag (12 feb.) naar alle waarschijnlijkheid pas zeggen, houdt website en Facebook hiervoor in de gaten.

Niet schaatsen? Meld je aan als vrijwilliger!
Wanneer de baan open kan dan is de hulp van vrijwilligers zeker wenselijk! Lijkt het u/je leuk om ons te helpen, meld u/je dan aan door dit formulier in te vullen. Na opgave ontvangt u op vrijdag of mogelijk pas op zaterdag bericht of u/je daadwerkelijk wordt ingezet, details volgen daarna op de schaatsbaan zelf.

11.02.2021 - 10.00 uur:
zojuist heeft ijsmeester Bart weer gemeten; met zo'n 5 cm. zitten we nog niet aan de juiste laagdikte om de schaatsbaan te openen... We blijven duimen en hopen voor extra veel kou zodat we misschien zaterdag alsnog open kunnen. We houden jullie op de hoogte via website, Facebook en e-mail (leden).